Tre veckor har passerat

KiviBivi
Kivi har passerat tre veckor sedan parning och visar tecken på dräktighet. Jag är övertygad om att det finns minst en valp men det går ju aldrig att säga helt säkert än 🙂

Det kommer inom kort dyka upp en sida där jag lite kort berättar om första kullen som föddes hos Nina.

Sen förra inlägget har vi hunnit med massor men ett litet axplox:
Vi har tittat på folkrace. Sebastians kompis Edvin var med också.
1

Det har också varit dagis- och skolavslutning. Alla familjer bakar en tårta (eller liknande) som de tar med och så har vi en stor tårtfest, både på dagiset och dagen efter på skolan, så redan här har du ett övertygande argument om varför Waldorf är så bra 😉 haha

SONY DSC

SONY DSC

Mina bidrag till dagisavslutningen; vattenmelons-gubben och i bakgrunden syns vattenmelons-pizzorna.

SONY DSC

Alexander tar en selfie

3
På Sebastians avslutning spelade hans klass på flöjter och sjöng fint.

Sen har jag kikat på Sprintrally för första gången. Sebastian var förstås med också.
2

Om mikaelagranstrom

Mest om Kivi, min aussietik men även lite om mig och min familj.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar